Van stage naar vaste baan
Na zijn studie werkte hij even ergens anders, maar via een keurmeester van het liftinstituut werd hij weer met Van Deelen in contact gebracht. Al snel begon hij daar als servicemonteur. Inmiddels is hij zes jaar in het vak en voelt zich helemaal op zijn plek. “De collega’s zijn top. Iedereen staat voor je klaar, er is veel saamhorigheid. Je wordt niet gemicromanaged – we lossen het gewoon samen op.”
Elke dag anders, met ruimte voor eigen planning
Jeffrey begint zijn werkdag om 7:30 uur op locatie, met zijn onderhoudstas en eigen bus. “We hebben veel vrijheid. Je kiest zelf waar je heen gaat met je onderhoudslijst – vaak Den Haag of Rotterdam.” Zijn werkzaamheden variëren van schoonmaken en controleren tot smeren en kleine reparaties in de lift, schacht of machinekamer. “Storing heb je nooit in de hand, maar dat maakt het afwisselend.”
Een cultuur waarin je gehoord wordt
Van Deelen is volgens Jeffrey echt een familiebedrijf. “Kleinschalig, doelgericht en servicegericht. We leveren kwaliteit, en dat merken de bewoners ook – minder storingen, meer waardering.” Elke maandag start het team van service monteurs samen op kantoor, met ruimte voor overleg en nieuwe ideeën. “Ook als monteur wordt er naar je geluisterd. Dat maakt het verschil.”
Wat maakt Van Deelen sterk?
“De kracht zit in het team, in de ruimte die je krijgt om je werk zelf in te vullen,” zegt Jeffrey. “Het contact met bewoners is leuk, en je merkt dat mensen echt blij zijn met goede service. Onderdeel van het werk is dat we 5 tot 6 keer per jaar storingsdiensten draaien. Dan ben 24/7 beschikbaar voor een halve of een hele week. Zelfs dan merk je dat iedereen bereid is om mee te denken bij vragen, of in te vallen in geval van nood. Die onderlinge sfeer is top.”